Margareta Ivarsson

Kommunikationskampanj för Trafikverket

Trafikverket har florerat en hel del i medierna på sistone. Jag har därför tagit mig friheten att skicka över ett förslag på en samhällskommunikationskampanj till Trafikverkets Generaldirektör Gunnar Malm.

Syftet med denna strategiska kommunikationsinsats är att:

-återvinna tågresenärernas förtroende

-berörda beslutsfattare ska få ökad kunskap om Trafikverkets arbete och förståelse för hur politiska utspel och beslut påverkar Trafikverkets möjlighet att genomföra sitt uppdrag

Min samhällskommunikationskampanj för Trafikverket är samtidigt en betygssatt PM, med högsta betyg från Umeå Universitet, där jag studerat Medie- och kommunikationsvetenskap.

Under rubriken Rapporter, kan du ladda ner samhällskommunikationskampanjen för Trafikverket.

Jag sparar inga kakor

Denna webbplats använder endast funktionella cookies för att visa sidan på bästa sätt för användarna. Ingen statistik samlas in, varken för analys eller i marknadsföringssyfte. Webbplatsens host är Sajtbolaget